Direktlänk till inlägg 25 januari 2014

En liten, liten blogg :)

Av ostratorpsgard - 25 januari 2014 10:18

Ja, då har även jag skaffat mig en liten blogg.
Kommer använda denna till att skriva av mig om allt som händer i mitt liv,
motgångar - framgångar - toppar och dalar :)

Det kommer bli mycket skriverier om min lilla gård, husrenovering, fåruppfödningen och såklart en massa om hästen och hundarna! och så kan tänka mig att det kommer bli inslag av en hel del mat, träning och hälsa också :)
Alltså mitt lilla liv i allmänhet ;)

Följ med om du vill!

Hejsvejs
/ Hanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ostratorpsgard - 13 februari 2014 15:25


    Igår hade jag ett fin fint joggingpass men Poetry i månskenet :) Tog en sväng på 8,5km. blev två stycken 15min jogg på grusväg och däremellan var det powerwalk på asfalt. När vi kom tillbaka var det havre på menyn, men hon gillar inte ri...

Av ostratorpsgard - 9 februari 2014 08:09

  Veckans träning har gått bra! Bus i den lilla snön som fanns och fina galoppfattningar i skogen :) Igår fick vi till ett litet bock-språng av lycka men annars har vi hållt oss på marken :) Tyvärr är ju de fina långa ridvägarna hala och slaskiga så ...

Av ostratorpsgard - 6 februari 2014 15:54

Äntligen förstod jag mig på hur jag la upp bilder i inläggen!Får tacka snälla storebror för telefon-supporten igår kväll ;)Så nu kommer en liten kort presentation som skulle varit mitt första inlägg egentligen:   Jag, Hanna, född september 92, Kan ...

Av ostratorpsgard - 2 februari 2014 16:45

Började dagen med att ta en lååång sovmorgon :) Blev en jätte-onyttig brunch bestående av kebabtallrik som var över från igår. Mängder av kaffe och så bar det av till stallet.   Jag och Poetry har haft en hel del problem med att vara i stallet ...

Av ostratorpsgard - 31 januari 2014 14:34

Planering är A och O På jobbet har det kännts som kaos hela veckan. startat tjuvlarm, omplanering, finns ingen planering, stress, irritation och dålig kommunikation. Det har gjort mig helt slut på eftermiddagarna, så inte speciellt mycket ridni...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards